Konpainia honek hazkunde sendoa sustatzearen alde apustu egiten du, elikadura osasuntsuarekiko, tokiko produktuekiko eta, azken finean, maila guztietako jasangarritasunarekiko konpromiso sendoa bereganatuz.
EROSKI Frankiziek beste frankizia-eredu bat merkaturatu dute. Lehiakortasunerako berezitasun horren adibide gisa, frankiziadunarekiko, bezeroarekiko eta jarduera garatzen duen ingurunearekiko konpromiso sendoak gidatzen du haren egunerokotasuna. Jarduteko ikuspegi horren emaitza gisa, modu sendoan hazten da, eta, gainera, elikadura osasungarria, tokiko produktuak eta, azken batean, jasangarritasuna sustatzen ditu, maila guztietan.
“Gizartearekiko gure konpromisoen eta enpresa gisa ditugun balioen baitan, bandera nagusia elikadura osasungarrian laguntzea dela esango nuke”, baieztatu dute EROSKItik. “20 urte inguru daramatzagu arlo horretan lan egiten; ez dugu moden edo joeren arabera lan egiten”. Izaera aitzindari horri esker, konpainiak aurrerapausoak eman ditu pixkanaka, orain beste batzuk ari diren bezalaxe. Esaterako, trans koipeak ezabatu ditu bere markako produktu guztietatik —“bakarrak Espainian”—, eta aspaldi, gatz kopuru handia kendu zuen marka propiotik. “Aldi berean, zeliakoentzako produktuen gama handitu dugu, marka propiokoak nahiz hornitzaileenak. Horrez gain, ehunka jardunaldi antolatu ditugu ikastetxeetan, haurren artean elikadura osasungarria sustatzeko”.
Beren estrategiaren baitan, elikagai ekologikoen gama zabal bat txertatu dute aspalditik, baita denda txikienetan ere. Horrela, bada, bio erreferentziako eskaintza esanguratsua eskaintzen da 300 metro karratuko frankizietan. “Hornitzaileen eskutik egin genuen lehenengo, eta, duela hiru urte, gure bio marka sortu genuen, produktu freskoetan eta elikagaietan; orain, esparru horretan produktu gehien dituen operadoreetako bat gara”.
SEdukia irakurtzen jarraitu nahi baduzu, sartu emprendedores.es webgunean